pátek 2. června 2017

Můj první blog aneb kdo jsem :-)

Vítejte na mém blogu!


O mně:



Během střední školy jsem si přivydělávala v reklamní agentuře, později do ní nastoupila na plný úvazek avšak pracovní stres a nevhodná životospráva se podepsali na mém zdraví a já skončila na operačním sále. Během rekonvalescence jsem se postupně dozvídala, jak jsou správné stravovací návyky důležité a jak nezbytnou úlohu v našich životech zastává strava.

 Neváhala jsem ani chvilku a přihlásila se ke studiu Nutriční terapie na VOŠ. Studium mě velmi
bavilo, ukazovalo mi neustále další možnosti a souvislosti. Během druhého ročníku jsem absolvovala kurz výživového poradce a otevřela si svoji první výživovou poradnu ve svém obývacím pokoji.

Po studiu jsem nastoupila do franchisingového řetězce Světa Zdraví, kde jsem se svými svěřenými 120 klienty úspěšně redukovala jejich váhu (celkově o 750 kg). Jelikož nejsem dostatečně "dravá" v rámci prodejů doplňků :-), rozhodla jsem se svoji kariéru posunout jiným směrem a nastoupila jako nutriční terapeutka do Domova pro seniory. Po několika snahách o zlepšení stravy a několika odmítnutí ze strany vedení jsem "přesedlala" do Berounské Rehabilitační nemocnice, kde jsem se v současné době zaměstnána jako vedoucí nutriční terapeutka.   


Při zaměstnání jsem úspěšně absolvovala kurz "Cvičitele pohybových aktivit pro osoby s civilizačními onemocněními" pod vedením MUDr. Matoulka a od září 2016 si otevřela své vlastní studio MOVE & FOOD, kde se snažím propojovat správnou a vyváženou stravu s efektivním cvičením.



Ačkoliv pracuji téměř denně mnoho hodin v kuse, stále mně pohání vpřed úspěch mých zákaznic a zákazníků, když se jim podaří s mojí malou pomocí dosáhnout svých vysněných cílů.

Na téma stravování a pohybu každý z nás slyšel mnoho rad a pouček, které se často diametrálně rozlišují. Mým přáním je, aby tento blog byl jedním z míst, kde budete nalézat kvalitní a potřebné informace v pravidelných intervalech. Vaše náměty mi můžete zasílat na e-mail: annor@centrum.cz.






1 komentář:

  1. Vlastní blog je super a já sám jich mám v RSS čtečce prakticky desítky. Ale je pravda, že dneska se už takové to fanouškovské psaní zase tak moc nenosí. Já sám píšu blogy pro firmy, takže mi to tak nepřijde, ale hlavně tam vidím to, jak se blogy a texty dneska používají. Navíc má každý druhý spolupráci a články jsou nacpané PR odkazy. Ale to je holt úděl dnešní doby. :)

    OdpovědětVymazat